Негативні коментарі та агресія

Дізнайтеся, що робити, якщо зіткнулися з негативом у мережі.

Найголовнішою перевагою соцмереж є те, що ви можете швидко реагувати на будь-що: коментувати новини, робити компліменти друзям під фото або ж оскаржити якесь рішення місцевої влади. Бути вільним у своїх висловлюваннях — це чудово, але не забувайте про обережність.

Користуючись соціальними мережами, пам’ятайте про правила ввічливого спілкування. Не залишайте образи чи погрози в коментарях. Якщо ж ви самі стали жертвою негативних коментарів та агресії в соціальних мережах, варто дотримуватися простих правил:

Попросіть припинити

Попросіть кривдника негайно припинити та поясніть, що вам неприємно. Не відповідайте агресивно та не ображайте людину у відповідь. Можливо, вона й не хотіла вас образити, а просто невдало пожартувала. Здоровий діалог допоможе уникнути непорозумінь.

Заблокуйте кривдника 

Додайте користувача в чорний список та офіційно повідомте про його поведінку на самій платформі. Можете надіслати скаргу на акаунт або написати в підтримку. Соціальні мережі зобов’язані дбати про безпеку своїх користувачів.

Надсилайте скарги, якщо побачили негативні коментарі 

У більшості соцмереж ви можете поскаржитися на інші коментарі. Обов’язково зробіть це, якщо побачили агресію. Це допоможе припинити образи та, можливо, заблокувати акаунт кривдника.

Гарячі лінії та сервіси

Не зволікайте зі зверненням за юридичною допомогою до контакт-центру системи безплатної правової допомоги за номером:

0 800-505-170

(цілодобово та безкоштовно в межах України)

Чат-бот «Кіберпес»

Telegram або Viber

Гаряча лінія

Children's line (from 12.00 to 4.00 p.m.)

або