Найголовнішою перевагою соцмереж є те, що ви можете швидко реагувати на будь-що: коментувати новини, робити компліменти друзям під фото або ж оскаржити якесь рішення місцевої влади. Бути вільним у своїх висловлюваннях — це чудово, але не забувайте про обережність.
Користуючись соціальними мережами, пам’ятайте про правила ввічливого спілкування. Не залишайте образи чи погрози в коментарях. Якщо ж ви самі стали жертвою негативних коментарів та агресії в соціальних мережах, варто дотримуватися простих правил:
Попросіть припинити
Попросіть кривдника негайно припинити та поясніть, що вам неприємно. Не відповідайте агресивно та не ображайте людину у відповідь. Можливо, вона й не хотіла вас образити, а просто невдало пожартувала. Здоровий діалог допоможе уникнути непорозумінь.
Заблокуйте кривдника
Додайте користувача в чорний список та офіційно повідомте про його поведінку на самій платформі. Можете надіслати скаргу на акаунт або написати в підтримку. Соціальні мережі зобов’язані дбати про безпеку своїх користувачів.
Надсилайте скарги, якщо побачили негативні коментарі
У більшості соцмереж ви можете поскаржитися на інші коментарі. Обов’язково зробіть це, якщо побачили агресію. Це допоможе припинити образи та, можливо, заблокувати акаунт кривдника.