Шкідливий контент у мережі

Дізнайся, що є шкідливим контентом у соціальних мережах та як поскаржитися на нього.

 
⚠️ Матеріал містить неграфічні згадки насильства

Як і в офлайн-житті, так і в інтернеті ти можеш натрапити на щось, чого б не хотів чи не хотіла бачити. Це може бути такий контент: 

  • Жорстокий та насильницький контент — зображення або історії про самоушкодження чи реальне заподіяння шкоди.
  • Неприйнятний контент — небажані зображення сексуального характеру або публікації, що пропагують злочинну поведінку.
  • Незаконний контент — сексуальне насильство над дітьми, терористичні акти, вбивство, замах на вбивство, зґвалтування або катування.

Що ж робити, коли бачиш такий контент? 

Такий вид контенту заборонений політиками соціальних мереж, з якими погоджується кожний користувач, який реєструє акаунт. Але твоя реакція з найпершого моменту взаємодії з таким контентом може бути різна, і це нормально. Ти можеш: 

  • зреагувати миттєво, наприклад, негайно повідомити про зміст;
  • швидко вийти із програми та спробувати забути про побачене;
  • відчути, що ти не можеш робити нічого, крім перегляду змісту, навіть якщо цього не хочеш;
  • спробувати виправдати, що бачиш тривожний зміст, або спробувати відреагувати так, ніби це нормально.

⚠️ Ти маєш знати, що такий контент заборонений і він впливає на твій моральний стан. Тому з часом і практикою в тебе має бути відпрацьована реакція скаржитися, щоб мережа могла його помітити і видалити. Так відповідний контент може нашкодити меншій кількості користувачів. 

Ти можеш використовувати наш портал для цього. Перейди за посиланням.

На що потрібно скаржитися в Instagram? А на що в TikTok чи Youtube? 

Відповіді знайдеш у відео. І там же дізнаєшся поради, як захиститися від неприйнятного та шкідливого контенту в мережі. 

 

Гарячі лінії та сервіси

Не зволікайте зі зверненням за юридичною допомогою до контакт-центру системи безплатної правової допомоги за номером:

0 800-505-170

(цілодобово та безкоштовно в межах України)

Чат-бот «Кіберпес»

Telegram або Viber

Гаряча лінія

Children's line (from 12.00 to 4.00 p.m.)

або