Приватність моєї дитини

Поясніть дитині, що важливо зберігати приватність в мережі. 

Наприклад, переписка з друзями може стати відомою іншим людям, або ж акаунт у соціальній мережі можуть зламати. Це ставить під загрозу право дитини на приватність. 

Відео допоможе краще пояснити дитині, що таке приватність та в чому її цінність.

Тож як потурбуватися про безпеку акаунта й захист приватності? 

 Ось декілька рекомендацій від нас, про які варто поговорити з дитиною:

    1. Ставте складні паролі-кодові фрази та регулярно змінюйте паролі. Пароль має містити не менше 16 знаків — великі й малі літери цифри та знаки. Детальніше про пароль — тут .
    2. Встановіть двофакторну автентифікацію на всіх соцмережах, якими користується дитина. Двофакторка допоможе захистити акаунти від злому. Як? Для входу в акаунт, крім паролю, потрібно ввести код, який прийшов на пошту чи мобільний телефон. Або додатково пройти ідентифікацію обличчям чи відбитком пальця.
      • Як встановити двофакторну автентифікацію в Telegram — дивитись тут.
      • Як встановити двофакторну автентифікацію в Instagram  — дивитись тут.
      • Як встановити двофакторну автентифікацію в Facebook — дивитись тут.
    3. Налаштуйте приватність своїх соціальних мережах. Як це зробити? 
        • Зробіть акаунт закритим — це убезпечить від низки ризиків та доступу зловмисників до акаунта. Більше того, це зберігатиме приватність дитини, адже ті люди, яким  надасте дозвіл, можуть лише стежити за дитиною. 
        • Приховайте особисті дані з відкритого доступу — пошту, телефон, адресу. Не публікуйте цих даних у сторіз, постах чи деінде. 
        • Налаштуйте приватність коментарів, щоб лише підписники дитини могли бачити і коментувати дописи. 

      Є ще низка рекомендацій щодо налаштування приватності, характерні для кожної з соцмереж. Тож шукайте їх відео за посиланнями:

        • Рекомендації щодо приватності в TikTok — тут
        • Рекомендації щодо приватності в Instagram — тут
        • Рекомендації щодо приватності в Telegram — тут
        • Рекомендації щодо приватності в Facebook — тут
    4. Не використовуйте акаунт Gmail, Facebook, Instagram для реєстрації на нових сайтах чи в застосунках. Створюйте новий логін до кожного сайту і новий пароль. 

Гарячі лінії та сервіси

Не зволікайте зі зверненням за юридичною допомогою до контакт-центру системи безплатної правової допомоги за номером:

0 800-505-170

(цілодобово та безкоштовно в межах України)

Чат-бот «Кіберпес»

Telegram або Viber

Гаряча лінія

Children's line (from 12.00 to 4.00 p.m.)

або